Tot i més amb washi tapes

Sí, fins fa un temps vivia tranquil·lament sense saber de la seva existència i ara em pregunto com podia fer-ho!



Els noms amb què ho trobareu són washi tapes o japanese masking tape, el que vindria a ser cinta adhesiva estampada. En un dels primers missatges del blog vaig presentar-les però encara no els havia dedicat un missatge complet i és que durant aquest mes i mig de vida del bloc he descobert que les podem fer servir per a tot i més. Jo vaig començar a fer-les servir per a fer scrap però com veureu a continuació... imaginació al poder! Prepareu-vos per al·lucinar, aquí van uns quants exemples...


Amb unes maxi washi tapes decoren parets

via oh fiestas 
I amb les normals...
vist aquí


En taules
vist aquí


Decorar taps dels pots de vidre

vist aquí

Postals


via so lovely moments


Donar color a unes branques seques



Una taula parada i washi tapes
la idea aquí


vist a pinterest




En un cotxe!
via all washi tape




I aquest va ser el meu intent d'anar més enllà, aquí us vaig explicar com.




Com avantatges? Que són moníssimes i tens mil opcions per utilitzar-les i desavantatges? El preu però tothom té les seves debilitats, si en compreu, sobretot fixeu-vos en els metres. 

Us deixo un blog amb botiga online per si us enamoren i voleu saber-ne més i més es diu All washi tape 
Però també en podeu trobar a: Cute Tape, Hola mama shop

Comentaris

  1. quines coses més maques i pràctiques, si realment amb imaginació és pot fer tot!!
    aqui a barcelona se'n venen? quin preu solen tenir?

    ResponElimina
  2. Jo me les he trobat sempre en botigues d'scrapbook o papereries xules però no he explorat massa. Tot i així no acostumen a tenir massa varietat per això he flipat quan he trobat webs especialitzades amb botigues online. Els preus solen anar per 3 rotlles un 9 o 10 euros, però com en tot, dependrà de la marca, el model,... se'n poden comprar per separat i en packs de 10 fins i tot que pel que he vist ronden els 27 euros, aprox.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars