Reduir, Reciclar, Reutilitzar + Craft Ideas

Quan comences a posar-te en el tema de les manualitats normalment comences a buscar tot de materials, te'n vas a una papereria o similar i la febre comença a pujar però encara és pitjor quan ja portes un temps i de cop a tot li trobes una o dues possibilitats més i aleshores casa teva es converteix en un mini contenidor. Vas pel carrer i treuen els cartrons de les botigues i els agafes, et donen una bossa en una botiga i la guardes perquè aquell paper no saps per a què però alguna dia el faràs servir... i així és com estic jo ara, que ja no hi cabo! 

I per començar a treure el suc a aquestes cosetes i a d'altres que tenim per casa que també mereixen una segona oportunitat us deixo amb unes quantes idees eco per exprimir la creativitat reutilitzant materials. 



Què en feu de les oueres després de menjar-vos els ous? Doncs mira, un estoig de costura!




I de les bombetes que has canviat per les de baix consum? Doncs uns jerros estupendus

vist aquí

I què me'n diueu dels mini llapissos de colors que queden quan ja els has fet molta punta? No em digueu que no és una idea brutal, això sí, requereix manya i una serreta, el tutorial el teniu aquí




Bé, per aquest no cal que feu miques el  vostre teclat però si en teniu un 
de vell que no funcioni... sempre us podeu fer un quadre!

tutorial


I d'uns pots de Nesquik (o similar) un super organitzador de taula




I per les samarretes hi ha mil opcions...

vist a Julie Ann, tutorial aquí



vist a Julie Ann, tutorial aquí


vist a Julie Ann, tutorial aquí



I per últim però no per això menys, les super bosses de paper de les botigues! 
En podem fer sobres, etiquetes i tot el que se us ocorri. 





vist a Papelidades



Comentaris

  1. guau!!! quantes idees!!! les bombetes genials!!! perquè les hauré tirat!! Lo del teclat... em sembla que mon germà en té un que li sobre ara ja se que fer! espero tenir totes les lletres! lo dels pots! bona!! llàstima que sóc de colacao! jejeje però els estic guardant i crec que faré alguna cosa similar merci!

    ResponElimina
  2. M'encanta! La primera idea m'ha donat una altra idea per un regal que tenia pensat! Què guay! :)

    ResponElimina
  3. A mi m'ha encantat l'organitzador amb els pots de nesquik, si m'animo a fer-lo seràs la primera en veure-ho.
    Pel que fa a les bosses, t'asseguro que en més d'una ocasió n'he fet servir, i per coses molt diverses.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars