Mini - àlbum "Jose"

Al març va ser l'aniversari d'un dels meus amics i com va sent costum des que he descobert l'scrap que els meus amics sempre tenen algun detallet  scrapero.
Com que aquest any fa 10 anys que ens coneixem vaig decidir fer una mica de repassada a tot aquest temps i aquest és l'àlbum que li vaig fer.
Vaig inspirar-me amb un àlbum que vaig trobar per Pinterest on cada pàgina tenia un format diferent, ideal per aprofitar diferents retalls que ens van quedant.












A veure si us agrada!


****
En marzo fue el cumpleaños de uno de mis amigos y como va siendo costumbre desde que he descubierto el scrap que mis amigos siempre tienen algun detallito scrapero.
Como este año hace 10 años que nos conocemos decidí hacer un poco de repaso a todo este tiempo y este es el álbum que le hice. Me inspiré en un álbum que encontré en Pinterest donde cada página tenía un formato diferente, ideal para aprovechar diferentes trozos de papel que van quedando.
A ver si os gusta!



Comentaris

  1. Un detall molt bonic per part teva. El mini és preciós, els papers, les fotos i els detalls, t'ha quedat genial.Un petó.

    ResponElimina
  2. Molt xulo l'àlbum, segú que li va agradar molt. Un petó bonica.

    ResponElimina
  3. es molt original
    isabel tressomnis

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars