POSTAL CLEAN&SEW

Amb aquest títol vull fer l'ullet a l'estil anomenat "Clean&Simple" ja que aquest cop he fet una postal, clara, senzilla però cosint.




Tenia ganes de provar-ho, aquesta nova temporada una de les grans dives del scrap ha tret un producte molt xulo però tal i com us explicava al post del meu intent casolà de Cameo, a vegades tenir tants elements que ens ajudin a fer les coses més ràpides i automàtiques crec que fan perdre una mica el toc del "fet a mà" així que reinventant una plantilla que tenia de Fiskars, he reseguit el cor sobre la cartolina i després he marcat els punts per on passar l'agulla, aquest cop no he fet fotos però crec que es pot captar bé la idea.



*** Sento que aquests dies el blog potser no tingui l'activitat habitual però estic treballant per un projecte que veurà la llum d'aquí unes setmanes i el temps que tinc per dedicar-li és el temps que abans dedicava a fer cosetes pel blog però tot i així intentaré no despenjar-me molt :)  ***


Que passeu un bon dia del treballador!


Comentaris

  1. em tens super intrigada per això que tnes entre mans!!!!
    M'encanta la teva postal, no pot ser més original, ets una artista!

    ResponElimina
  2. Preciosa, espero que no te importe que te ponga un link en mi blog.
    Ana

    http://licenciaparacoser.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Molt xuli. I a partir d'aquesta idea se'n poden fer amb molts altres dibuixos!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars