TARGETES PER UN SANT JORDI PER IMPRIMIR

Avui us vull fer un regal, ja que és un dia bonic i especial a Catalunya m'agradaria regalar-vos quelcom molt personal.


Sovint em deixeu comentaris que us agrada la meva lletra en els diferents treballs que us comparteixo així que m'he llençat a fer unes proves, unes targetes escrites per mi.






Si les vols, les pots descarregar fent clic aquí.




Seguint amb el meu estil de sempre, en blanc i negre i pocs detalls.




Res més, fins aquí l'entrada d'avui, que gaudiu de les passejades entre llibres i roses.







Comentaris

  1. Moltíssimes gràcies!!! Són genials!!!
    Ptonets!!!

    ResponElimina
  2. Són xulísimes!!! M'agrada molt la teva lletra i els missatges.
    Gràcies per compartir!

    ResponElimina
  3. Són tan senziles però tan boniques alhora, m'agradn moltíssim!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars