ANIMALETS DE PAPER





Prepareu tisores i pega que avui us tinc preparada una manualitat de les clàssiques.

Us he de confessar que feia molt que no m'entretenia tant preparant una capseta com aquestes, pensant com faria cada part, com ho enganxaria,... i després de l'estona que hi he passat us he de dir que el conillet em té enamorada.




Ara que ve Setmana Santa, potser us tocarà fer la mona o potser sou dels que regalen dinerets o de totes dues coses, el cas és que tan si feu una cosa com l'altre segur que podeu acompanyar-ho amb una d'aquestes capsetes, t'explico com ho he fet.



C O N I L L E T

Material:
- Cartolina blanca i rosa
- Un cub
- Tisores
- Pega
- Permanent fi
- Boletes
- Pintura blanca i pinzell (si aprofites una caixa)



Necessites muntar un cub, et pots descarregar una plantilla, imprimir-la, retallar-la i enganxar-la (aquí en tens una).





O pots aprofitar una caixa que tinguis i pintar-la de blanc com he fet jo.




Retalles les orelles i les enganxes, pensa a deixar una pestanyeta per enganxar-les (fixa't en la foto).






Fas el mateix amb els peus.



Amb un retolador permanent li dibuixes els ulls i les dents.






I si tens uns boletes d'escuma (aquestes són de l'Abacus) n'hi pots enganxar una per fer-li el nas, també ho pots provar amb un botó petit o una boleta de feltre.






I quan li donis al teu fillol o fillola li posses uns caramalets, uns anisets o potser un dinerons ;)





G A L L I N E T A

Material:
- Una caixa
- Paper groc i vermell
- Paper decorat
- Gomets foradats negres
- Retolador permanent
- Pega
- Tisores 
- Cinta de doble cara

Per anar més ràpid amb la gallina he forrat la caixa amb paper de color groc amb cinta de doble cara.



Li he retallat la cresta i les ales fent servir la mateixa tècnica (retallar a ull i sense dibuixar ;)  i els hi he deixat una pestanya per a poder-ho enganxar sense problemes.



He fet servir gomets d'anella per fer-li els ulls i els hi he enganxat a la pestanya de la capsa (la que generalment es queda a dins i no es veu quan la tanques).

I amb un permanent els hi he fet 3 pestanyetes a cada ull.


La boca esta feta retallant un rombe i doblegant-lo per la meitat; per aquest mateix plec és on he posat la pega per enganxar-ho.



Aquesta capsa era més gran, si el meu fillol encara fos petit potser encara m'hauria atrevit a comprar una mini mona i a posar-la a dins la capsa però em sembla que a dia d'avui me la tiraria pel cap!


I vosaltres, què regaleu?


Bon inici de setmana!



Comentaris

  1. Molt boniques les capses, m'agraden les dues! jo al meu fillol li he fet la típica mona feta a casa i una ouera amb sis ous de xocolata...és el primer any que sóc padrina i em ve de gust fer les coses per mi mateixa. Em guardo la teva idea de les capses per a un futur!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet Mabel! Jo també li feia la mona però ara ja prefereix altres coses... ;)

      Elimina
  2. Com m'agrada veure que publiques cosetes de les teves!!!

    ResponElimina
  3. Mmmm! Me l'apunto per l'any vinent, que els meus fillols sempre esperen la sorpresa!
    Jo vaig fer brownie dins d'ous blancs i van flipar!
    Mira, http://deiaies.blogspot.com.es/2015/04/easter-eggs.html

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars